Stillingsopslag
Marketing Automation Specialist (Barselsvikariat)
Brænder du for e-mails og data, kan du tænke automatiserede brugerrejser - og har du interesse for vin?
Så har du nu mulighed for at komme med på vores spændende vækstrejse. Vi søger nu en Marketing Automation Specialist med interesse for vin til et barselsvikariat i Kjær & Sommerfeldt. Du får en nøglerolle i vores E-commerce afdeling, hvor vi med succes hvert år øger vores onlineforretning med 2-cifrede vækstrater.
Du skal sikre, at vi tager den digitale relation til vores kunder til et helt nyt niveau – både på e-mail, web og øvrige kanaler. Målet er at indfri vores ambition om at være den foretrukne onlinerådgiver i vinbranchen.
Du bliver en del af vores E-commerce team i Kjær & Sommerfeldt, hvor vi på få år er gået fra at være 5 personer til, at du nu bliver kollega med 12 andre dygtige digitale specialister, som du kommer til at arbejde tæt sammen med på vores kontor i centrum af København.
Om stillingen:
Det er en spændende stilling for den rigtige kandidat, da du kommer til at være med til at forme retning for vores Marketing Automation. Barselsvikariatet forventes at starte den 1. juni 2025 og være på ca. 10 måneder.
Dine ansvarsområder:
- Du tager ejerskab på vores Marketing Automation system, Klaviyo, og sikrer integrationen til øvrige systemer.
- Du udtænker, opsætter og vedligeholder automatiserede e-mail flows – og samarbejder med dine kreative kollegaer i processen.
- Du analyserer og anvender data til at opbygge segmenter.
- Du følger KPI’er for flows og e-mail kampagner, rapporterer på det – og handler på baggrund af data.
- Du driver i samarbejde med Marketing aktiviteter, der sikrer, at vores permission database vækster og at kundeloyaliteten øges.
- Du optimerer personalisering på vores website – bl.a. produktanbefalinger, quizzer/tests og den interne søgemaskine.
Dine kvalifikationer:
- Du har formentligt erfaring fra en tidligere stilling inden for e-mail marketing, Marketing Automation eller CRM – og gerne inden for E-commerce.
- Det er en fordel, hvis du har viden om vin. Fx fra tidligere stillinger eller uddannelse. Du må derfor gerne beskrive din erfaring med vin i din ansøgning.
- Du tager ansvar, er selvkørende og går op i kvalitet.
- Du kan tænke holistisk på tværs af segmenter, kundebehov, platforme og data – og har en god teknisk forståelse.
- Du er analytisk stærk, arbejder datadrevet og har kendskab til AI.
- I forbindelse med opbygning af e-mail flows er det en fordel, hvis du selv kan skrive.
- Du har erfaring med Klaviyo eller et tilsvarende marketing automation system.
Om Kjær & Sommerfeldt:
Kjær & Sommerfeldt er en af Danmarks største vinhandlere og beskæftiger mere end 75 medarbejdere på tværs af fire lokationer i Danmark. Vi er en dynamisk og teknologifokuseret virksomhed, der er stolte af vores 150 år lange historie. Vi har passion for vin, mennesker og resultater og er en kundeorienteret virksomhed, der ved hjælp af høje krav til kvalitet og service har skabt stor tillid hos vores kunder. Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med medarbejderens trivsel og virksomhedens interesser i centrum.
Ansøg:
Vi ønsker en kultur, som er drevet af respekt for, og som ser potentialet i den enkelte og i forskelligheder. Vi har en arbejdsplads, hvor køn, alder, hudfarve, oprindelse og religion ikke definerer rettigheder, løn eller muligheder, men hvor forskelle anses som aktiver. Vi diskriminerer ikke på baggrund af køn, alder, race, etnicitet, seksuel orientering, religion eller evner, og vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge.
Send din ansøgning og dit CV til ab@kogs.dk hurtigst muligt – og senest den 20. april 2025. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Adam Brostrøm på ab@kogs.dk.